Наш орган сертифікації уважно ставиться до інтересів замовників послуг з сертифікації та інших зацікавлених сторін, зокрема споживачів продукції та послуг сертифікованих нами організацій. Ми розглянемо будь-яке Ваше запитання чи звернення, що стосується сфери нашої діяльності, та намагатимемся надати Вам кваліфіковану відповідь. Контакти

Звернення громадян до ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» подаються та розглядаються відповідно до Закону України „Про звернення громадян”.

У разі:

  1. незгоди із висновками або рішеннями, прийнятими ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ»;
  2. порушення представниками органа сертифікації затверджених порядків виконання робіт;
  3. незадоволеністю діями чи бездіяльністю ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ», які призвели до порушення прав та інтересів заявника;
  4. виникнення спірного питання, пов’язаного з послугами ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ»,

Ви можете подати апеляцію або скаргу до ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ», яка обов’язково буде розглянута керівництвом органа сертифікації згідно з процедурою «Розгляд апеляцій та скарг» .